Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Hugo en Simone Valk - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Hugo en Simone Valk - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: hugosimone

Blijf op de hoogte en volg Hugo en Simone

24 Juni 2010 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Nog 1 voetbalwedstrijd en 1 nachtje slapen en dan vertrekken we! We vliegen rond 9 uur naar Miami, waar we 19 uur plaatselijke tijd aankomen. We hebben al een tip voor een goed sushi restaurant vlakbij ons hotel, dus morgenavond even sushi knagen, mandje in en zaterdagochtend 'sans jetlag' het strand op..... Heerlijk!

• 24 Juni 2010 - 12:55

Loes:

Hey Globetrotters,

goeie vlucht, veel plezier en vooral weer veel van die leuke reisverslagen.
    Have fun!
    Liefs Loes

• 24 Juni 2010 - 12:57

Ri, Ro En Rijn:

Lieve Huug en Moon,

Heel veel plezier, geniet ervan!! Keep us updated!

Liefs RiRoRijn

• 24 Juni 2010 - 13:00

Hilda:

Ha ha, ben vast de eerste die meldt. We gaan gelukkig zelf ook op vakantie, maar daarna lees ik lekker mee in "Hugske & Simke en het strakke strandavontuur"

• 24 Juni 2010 - 13:10

Refke:

Zo, het grote aftellen kan nu echt gaan beginnen, heel veel plezier!

• 24 Juni 2010 - 13:21

Yvet:

Aloha wereldburgers,

Sjeetje wat heerlijk voor jullie maar zo ongezellig voor alle toernooien die eraan komen :-(
    Geniet en ben nu alweer nieuwsgierig naar alle leuke en mooie verslagen!!!

Hug, Yvet

• 24 Juni 2010 - 14:42

Sigrid:

Enjoy!!

• 24 Juni 2010 - 14:47

Paul:

Maak er een mooie reis van!

• 24 Juni 2010 - 15:46

Susanne:

Die kaart van Nederland op rechts ziet er heel exotisch uit. Veel plezier in the USA.

• 24 Juni 2010 - 15:47

Susanne:

Hee en happy FOUR-O Hugo!

• 24 Juni 2010 - 16:22

Debby:

Heeeeeeeele goeie reis en ontzettend veel plezier en top belevenissen oversea... xie nu al uit naar het eerste verslag! Ik zeg: "Fasten your seatbelts" x

• 24 Juni 2010 - 18:19

Astrid:

Heel veel plezier darlings!!
    We zullen jullie missen op de tennisbaan en uiteraard op het terras deze zomer,
    X as en rein

• 24 Juni 2010 - 20:18

Philip En Emiel:

Hey Simone en Hugo! Ja hoor het niet waar zijn. Waar anderen 2 of 3 weken op vakantie gaan, gaan jullie wederom voor een bizar lange (lees: lekker lange) tijd. En natuurlijk gaan we jullie volgen. Grappig genoeg waren we zelf nog geen half jaar geleden in Miami. Dus nog genoeg verse herinneringen om me te kunnen leven met jullie eerste stop. Benieuwd wat jullie daarna allemaal gaan doen. Wij vierden Philips 50e verjaarjag op Key West. Echt super!
    Maak er een onvergetelijke tijd van.

Groet en SiHu Soon!

Philip en Emiel

• 24 Juni 2010 - 21:59

A.R.:

Wie telt nu de koppen deze zomer?? En wie haalt nu wie van de dam? Ik voel me gehandicapt!!
    NJOY ;-)

• 25 Juni 2010 - 07:38

Rene En Yvonne:

Lieve Hugo en Simone,

Heel veel plezier en op en top genieten!!!

liefs, Rene en Yvonne

• 25 Juni 2010 - 10:04

Niels:

Valkies,

Ik had jullie nog willen bellen vanmorgen, maar is er niet meer van gekomen. Fijne reis en geniet ervan. Tot snel.
    Pino is er wel als jullie terugkomen. X
    Niels en Eef

• 25 Juni 2010 - 18:44

Lijn En Chiel:

Ha Huug en Moon,

Onwijs veel plezier en ga er heerlijk van genieten! We gaan jullie volgen ;)

X

• 26 Juni 2010 - 21:42

Natalie:

Sushi!!!! 1 tip neem de special rolls het lekkerst zijn de fried rolls mmmmmmmmmmmm.
    Ik ben nu in NL jammer had weer graag bij willen beppen.

x en heel veel plezier ik hou jullie blog bij

• 28 Juni 2010 - 11:23

Ellen En Ej:

heeee, jullie zijn er al! ik wil een update van sjonnie kroket land!
    hoop dat jullie een fijne reis hebben gehad en say hello to dexter!
    x

• 28 Juni 2010 - 20:03

Eva Alias De Walrus:

Schatten,

Waar blijft de 1e update??

Hier nog geen Pini nieuws. Het is heerlijk weer. Rond de 30 graden dus heerlijk om zwanger te zijn :-)

XX Evil Eve

• 28 Juni 2010 - 21:30

Jeroen En Natasja:

Vlakkie en Strakkie,

Waar zitten jullie nu? Kunnen jullie het voetbal wel volgen? Heel veel liefs van de Voskampjes

• 29 Juni 2010 - 13:34

Sannie:

He Hugo en Simoon!
    Ben benieuwd naar jullie avonturen! Veel plezier!
    xx San